WAAROM VERANDER IK VAN BLOG

Door heel wat technische en lay-out problemen, zie ik mij verplicht mijn oude blog: “bloggen.be/zingevingvanuitmenswaardigheid” te vervangen door een nieuwe van ‘wordpress’ die me toelaat mijn teksten, die ik destijds in “word” heb geschreven, rechtstreeks aan de nieuwe blog toe te voegen. De nieuwe lay-out zorgt er voor dat de blog veel mooier en met een betere presentatie kan aangeboden worden.

Ik ben er mij wel terdege van bewust dat deze verandering van blog heel wat verwarring kan veroorzaken bij mijn regelmatige lezers, waarvoor mijn oprechte verontschuldigingen. Ik weet echter ook dat deze wijziging mijn schrijfsels ook veel toegankelijker en leesbaarder zal maken voor mijn lezerspubliek. Dat alleen al rechtvaardigt deze verandering. Aan de niet zo eenvoudige inhoud wordt uiteraard helemaal niets veranderd.

Om te beletten dat ik mijn geïnteresseerde lezers door deze wijziging zou verliezen krijgt diegene die mijn oude blog bezoekt automatisch  een verwijzing naar mijn nieuwe blog: “menswaardigheid.wordpress.com”.

Gelieve dus mijn oude blog uit uw geheugen te wissen en uit dat van uw computer te deleten en onverwijld  de nieuwe blog in uw computer  als uw favoriet te verankeren; menswaardigheid.wordpress.com

Ik probeer deze wijziging niet enkel op mijn oude blog te melden, maar zal binnenkort ook zoveel mogelijk mijn trouwe lezers met een mailtje van deze verandering in kennis stellen.

Met hartelijke groeten,

Stefaan Cleiren, kapelstraat 269 bis, 9140 Steendorp

cleirenstefaan@gmail.com

 

Geef een reactie

